Підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Пирятинської райдержадміністрації протягом 9 місяців 2020 року

Версія для друкуВерсія для друку

Підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Пирятинської райдержадміністрації протягом 9 місяців  2020 року

 По даному питання на нараді в голови райдержадміністрації Анатоля Зайцева 10 листопада доповіла начальник відділу документообігу, контролю та цифрового розвитку апарату райдержадміністрації Юлія Чевельча.  

  Протягом 9 місяців  2020 року до райдержадміністрації надійшло  165  звернень, що на 17 менше проти відповідного періоду 2019 року (182). Від жителів міста надійшло – 91 звернення (у 2019 - 101), від жителів села у з кварталі надійшло 29 звернень. Заявниками було порушено 165 питань (у 2019 – 195). Протягом  звітного   періоду  від  громадян  отримано 6 колективних   заяв (у 2019 - 7). Звернулося  41  особа (у 2019 - 154), з них 3 – від жителів міста.

Всі звернення розглянуто виконавцями в терміни, визначені чинним законодавством.  6 звернення вирішено позитивно, що становить 3,63 % від їх загальної кількості, у 92 зверненнях або 96,8% від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення, переадресованих відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян“ або тих, яким відмовлено у розгляді відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян“ – 0. За звітний період громадяни надіслали на Офіс Президента України – 3 (у 2019 - 2), на урядову гарячу лінію КБУ „Обласний контактний центр“ – 98 (у 2019 - 143), обласної державної адміністрації – 12 (у 2019 – 8).

Від загальної кількості заявників, за категорією, серед авторів звернень до керівництва райдержадміністрації переважають інваліди I,III групи – 16 осіб та члени багатодітних сімей – 8 осіб. Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації. Найбільшу частку з усіх  питань, порушених у зверненнях, складають питання   соціального  захисту  –  67 (у 2019 - 103), житлової політики – 9 (у 2019 - 3), комунального господарства – 16 (у 2019 - 8),  охорони здоров’я - 8 (у 2019-17), аграрної  політики  та  земельних відносин –  9  (у  2019 -2) та сім’ї, дітей та молоді  - 7 (у 2019 - 1). Якщо брати до уваги дату надання відповіді заявнику, то всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни – не більше 30 днів, з яких протягом 15 днів –111 звернень або 67,2 %.

Управління та відділи райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування посилили увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників, а також до організації особистого, виїзного  прийому громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.

 

 

 

Наверх ↑