Про впроввадження реформ у сфері надання адмінпослуг в районі обговорено на нараді у голови райдержадміністрації Анатолія Зайцева

Версія для друкуВерсія для друку

Про впроввадження  реформ у сфері надання адмінпослуг в районі обговорено на нараді у голови райдержадміністрації Анатолія Зайцева

   Сьогодні отримання адмінпослуг - регулярна та буденна процедура, якою всі неодноразово користуються, коли потрібно зареєструвати місце проживання, бізнес, нерухомість, отримати будь-який дозвіл, довідку та багато іншого.                 

   Якість роботи центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації   визначає рівень довіри громадян до влади, який безпосередньо залежить від того, як держава виконує свої функції, де надання адмінпослуг посідає одну з ключових позицій.

       Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації функціонує з частковим виконанням вимог реформування  з обмежувальних можливостей реалізовувати заходи новітніх технологій. Проте, маючи потенціал, створений та удосконалений з моменту започаткування роботи ЦНАП , працівники центру забезпечують виконання основного завдання- отримання заявниками якісних адміністративних послуг, наголосила  завідувач сектору з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації Галина Конопліч.

За період цього року адміністраторами прийнято 1300 пакетів документів, надано 3100 послуг та майже 5000 роз’яснень,консультацій.

З них: 600 послуг-послуги в електронній формі відомості із земельних питань. Початок року,зазвичай вже 2 роки, характеризується значним навантаженням  в роботі і ЦНАП і відділу Держгеокадастру чере зміни в порядку отримання нормативно-грошової оцінки земельних ділянок.

Аналізуючи диференційовано кількість справ,оброблених районним відділом Держгеокадастру,  майже 70% заяв по земельним питанням оброблено саме   сектором з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

       Організація нових форм роботи  з надання послуг МРЕВ МВС (через відсутність стаціонарної структури) внесла корективи в діяльність центру. З серпня 2018 року налагоджена співпраця з мобільним сервісним центром МВС у Полтавській області з виїзду щомісяця в м. Пирятин для надання послуг з:реєстрації та перереєстрації транспортних засобів; заміни посвідчення водія; видачі міжнародного посвідчення водія; прийому запитів на отримання довідок про відсутність судимостей.

         Станом на 18 травня 2020 року звернулося 125 осіб за отриманням послуг з реєстрації автотранспортних засобів  та консультаціями.

 

 

 

 

 

 

Наверх ↑