Як повернути товар

Версія для друкуВерсія для друку

Як повернути гроші за товар, який не підходить?

Якщо ви купили якісний товар, а згодом зрозуміли, що він вам не потрібний, не хвилюйтеся. У більшості випадків товар можна повернути назад до магазину.

Назвіть правильну причину повернення.

  1. За законом ви можете обміняти на аналогічний товар або повернути непродовольчий товар належної якості, тобто такий, що не має дефектів, протягом 14 днів після його придбання, не враховуючи дня купівлі. Обмінювати і здавати якісні товари можна і за відсутності чека (ст. 25 Закону «Про захист прав споживачів», далі Закон). Головне, правильно сформулюйте причину повернення: товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або комплектацією. Якщо ви наполягатимете на будь-якій іншій причині, продавець має право вам відмовити.

  2. Ще одне правило обміну і повернення речей належної якості: товар не був у вжитку; збережено первинний товарний вигляд виробу, ярлики. Наприклад, якщо ви хоча б один раз взули чоботи і пройшлися вулицею, товар вважається вживаним і магазин має право відмовити в заміні й поверненні грошей за взуття, яке не підійшло. Також якщо ви відірвали всі ярлики з недавно купленого костюма і під час примірки виявили, що він вам завеликий, обміняти костюм вже не вийде.

  3. Правила обміну. Продавець спочатку запропонує вам аналогічний товар для заміни. І лише якщо в магазині не знайдеться варіанта, що вам підходить, можна наполягати на поверненні грошей. За законом на повернення витрачених коштів за якісний товар, який вам не підійшов, магазин має три дні. Якщо гроші за товар вам обіцяють повернути не відразу, вимагайте від продавця накладну або інший документ, що доводить, що ви вже повернули товар продавцеві.

  4. Роблячи покупки, майте на увазі, що не всякий товар можна повернути продавцеві.

 

Наверх ↑